یک معمار

آشنایی بامعماری ومعماران ایران و جهان، هرآنچه که باید درباره معماری بدانیم

یک معمار

آشنایی بامعماری ومعماران ایران و جهان، هرآنچه که باید درباره معماری بدانیم

اولین نقش من بر روی کاغذ در کودکی خانه ای بود کوچک در میان باغی بزرگ خانه ای که سقفش مثلث دیواره هایش مربع و ینجره هایش دایره بود. اولیه تجربه من از معماری ساختن قلعه های گلی و شنی در حیاط خانه پدری بود لمس معماری با دست های کودکی... نقشی آشنا در پس ذهنم که در کودکی جا خوش کرده بود و در بزرگسالی مرا به دانشکده معماری کشاند آنجا که تمام تخیلاتم بر کاغذهای A.... نقش بست، رقص تخیلاتم بر کاغذهای پوستی و تحقق آنها بر صفحه مانیتور کامپیترم مرا به وجد می آورد و بیش از پیش مشتاق میکرد به ساختن و ساختن و ساختن....

بایگانی

چگونه معمار شدم

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ب.ظ
اگر قصد دارید در آینده معمار شوید هم اکنون به شما هشدار میدهم که خواب شب را فراموش کنید... لازمه معمار شدن نخوابیدن است. اگر میخواهید یک معمار موفق باشید باید بدانید که راهی ست راه عشق که هیچش کناره نیست. این رو درحد اتمام حجت بدونید.



اگر هنوزم تصمیم دارید معمار باشید بهتون تبریک میگم شما به دنیای بی پایان خلاقیت ها تخیلات و تصورات گام نهاده اید دنیایی که درآن ساعت ها صرف یک طرح خارق العاده می شود و در انتها نگاه شما به اون طرح رو همانند نگاه خالقی به مخلوقش است بله معمار را میتوان خالق نامید چرا که همواره در حال خلق کردن است.




اولین فاکتوری رو که برای معمار شدن نیاز دارید علاقه هست بدون علاقه هرگز نمیتوانید سختی های این رشته رو تحمل کنید اگر این علاقه رو در خودتون می بینید درنگ نکنید و قدمهاتون رو در راه معمار شدن محکم و پیوسته بردارید. فاکتور بعدی که شما نیاز دارید هوش هست هم از نوع IQ وهم EQ چون شما هم باید همزمان به تمام ابعاد یک ساختمون خوب فکر کنید و محاسبات رو بخوبی اجام بدید شما علاوه بر هوش یا همون IQ بالا به روابط عمومی و اجتماعی بالا یا همون EQ نیاز دارید تا بتونید با مراجعین خودتون در آینده به راحتی ارتباط برقرار کنید باید بتونید ایده ها و طرح هاتون رو به راحتی به اشتراک بگذارید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۰
paris- yan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی